Az erősségek megismerését és fejlesztését is szolgáló kártyajáték 31+7 kerek lapból áll és egy 15 játékot bemutató játékfüzetből.
Ajánlott 6 éves kortól 2-6 játékos számára az erősségek felfedezéséhez, megismeréséhez és gyakorlásához.
Fejleszd játékosan az erősségközpontú szemléletmódodat!
Légy szemfüles, légy Te a leggyorsabb, aki megtalálja az azonos szimbólumokat az egyes kártyalapokon, vagy felfedezi az erősséget egy helyzetben, önmagában és másokban is!
A kártyajáték 31 kerek lapból áll, melynek minden lapján 6 különböző szimbólum látható más-más elrendezésben és méretben. 24 erősség, 6 erény és egy Jobb Velem a Világ! logó variálódik a kártyalapokon. Bármely két lapot egymás mellé téve viszont mindig csak pontosan egy szimbólum azonos.
A fentieken kívül találsz még a dobozban 6 erénykártyát, amelyek rendszerbe foglalva mutatják meg az erősségeket, valamint egy játékfüzetet 15-féle játékkal.
Biztosan Te is észrevetted már, hogy vannak dolgok, amikben jobb vagy, míg másokban kevésbé érzed magad magabiztosnak. Előbbiek a karaktererősségeid, amik segítenek, hogy megbirkózz a kihívásokkal, az eléd gördülő akadályokkal – épp ezért fontos, hogy tisztában legyél velük!
A Pozitivity Felfedezővel játék közben ismerheted meg az erényeket és erősségeket, sőt, azt is megfigyelheted, hogy melyek illenek rád leginkább.
Miben leszel több, ha ismered saját erősségeit?
- megnő az önbizalmad, sokkal magabiztosabb leszel
- ellenállóbb leszel a külvilág negatív hatásaival szemben
- könnyebben tudod majd kezelni a stresszt
- céltudatosabb leszel
- könnyebben fogsz sikereket elérni az életben
Egy csomagban 15 kártyajáték – Próbáld ki mindet!
Egyetlen pakli Pozitivity Felfedező kártyával 15 izgalmas játékot játszhattok. Attól függően, hogy mennyire van épp kedvetek elmélyülni benne, a játék célja lehet:
- Olyan egyszerű, mint a lehető legtöbb / legkevesebb lapot összegyűjteni vagy épp leghamarabb megszabadulni saját lapjaidtól.
- Már több figyelmet igénylő, mint a lehető legtöbb párt / triót megtalálni.
- De akár bele is áshatjátok magatokat az erősségekbe azáltal, hogy a játék célja azok felismerése vagy a szimbólumok felsorolása.