A Nagy Fal egy fantasy társasjáték, amelyet a kínai Nagy Fal, a Song-dinasztia és Dzsingisz kán hódításai ihlettek. A legtöbb karakter, esemény és katonai találmány történelmi eredetű, de néhányat kissé módosítottunk, hogy jobban illeszkedjen a játék témájához.
A Nagy Fal társasjátékban a játékosok a tábornokok szerepét veszik át, akik a falat védik a mongol hordával szemben.
A játékot éveknek nevezett fordulók sorozatában játsszuk, amelyek mindegyike 4 részre, úgynevezett évszakokra oszlik.
Tavasszal újabb barbár hordák szállják meg a Nagy Fal előtti mezőket, és készülnek a támadásra.
A nyár az az időszak, amikor a tábornokok felkészülnek a támadásra és mozgósítják erőiket.
Az ősz folyamán a játékosok sorra kerülnek, kijátsszák a parancskártyákat, feloldják azok hatásait és aktiválják a helyszíneket, hogy különböző előnyökhöz jussanak.
Télen a védelem utolsó rétegét aktiválják, majd a hordák megpróbálják megtámadni a Falakat.
A játék végén az a játékos nyer, akinek a legtöbb becsülete van.