A játék célja: Elsőként megnyerni 5 zsetont.
Játékszabály: A kártyákat rakjuk szét az asztalon, felfelé fordítva. A játék az óramutatóval megegyező irányban halad. A legfiatalabb játékos kezd, ő lesz a játékmester. A többiek elfordulnak, amíg a játékvezető elrejti a Dodo-t az egyik kártya alatt. A következő játékos feltesz egy kérdést. Pl: Dodo egy bajuszos álattal alszik? A játékmesternek igen-nel, vagy nem-mel kell válaszolnia.
- Ha a válasz «igen», akkor a játékos, aki feltette a kérdést, felfordítja a nem bajuszos állatokat.
- Ha a válasz «nem», akkor felfordítja a bajuszos állatokat.
Azután szerencsét próbál és megpróbálja eltalálni a Dodo helyét, akár találomra. Ha nem találta meg Dodot, akkor a következő játékos tesz fel egy kérdést, stb. Aki Dodot talál, nyer egy zsetont. Ha egyik játékos sem találta meg Dodot, a játékvezető nyer egy zsetont. A következő játékos lesz a vezető és elrejti a Dodo-t, stb.
Egyéb verziók, a játékosok életkorától függően:
- kicsiknek: kevesebb számú játékkártyával, a lehetséges kérdések számát növeljük.
- nagyobbaknak: ne fordítsuk fel a lapokat, amint haladunk az adott információkkal előre, hagyatkozzanak a játékosok a memóriájukra.
Ki nyer? Aki elsőként nyer meg 5 zsetont megnyeri a játékot
Megjegyzés: Egy Dodo szükséges a játékhoz. 10 Dodo-t tartalmaz a játék, hogy helyettesíteni lehessen a sérült vagy elveszett Dodokat.