A játéktábla mellett képpel lefelé elhelyezett erdőjelzők képes fele mutatja meg, hogy hány mezőt haladhatunk az adott körben. A játékosok a körükben felfordítanak egy erdőjelzőt (lépés után nem fordítják vissza), lépnek bábujukkal, majd végrehajtják az adott mezőhöz tartozó akciót. Ha valaki az "Építési terület" mezőre lép, a játék során összegyűjtött árukért cserébe építhet fel egy kunyhót (ha nála van minden árucikk, ami a kunyhón látható), majd visszafordítja képpel lefelé az erdőjelzőket. Aki 3 kunyhót felépít, megnyeri a játékot. A győzelemhez jó memóriára és a megfelelő stratégiára lesz szükség!
Díjak és jelölések:
2016 Kinderspiel des Jahres győztes
2016 Essener Feder Best Written Rules győztes
A játék tartalma:
- 1 szabályfüzet
- 1 játéktábla
- 4 település
- 4 játékosjelző
- 4 játékbábu
- 20 áru (4-4 bogyó, hal, edény, nyílhegy és fog)
- 15 kunyhójelző
- 2 kutyajelző
- 14 erdőjelző