Új Jelszó Kérése
Új Jelszó Kérése
Termék Részletek

Gigamic Quoridor Kid társasjáték

Raktárkészlet: VAN
Gigamic Quoridor Kid társasjáték
  • Gigamic Quoridor Kid társasjáték
  • Gigamic Quoridor Kid társasjáték
7 730 Ft7730
Várható kiszállítás: 2016.12.12

A Quoridor Classic szintén fából készült gyerekváltozata maga is több gyermekjáték-díj nyertese bájos szürke egerekkel, színes sajtokkal és megkerülendő akadályokkal. A játékosok megpróbálják minél fürgébben átjuttatni az egerüket a tábla másik oldalán várakozó sajtokhoz. A szabályok egyszerűek, a fordulók gyorsak, a váratlan fordulatok garantálják az izgalmat az egész családnak.

  • QUORIDOR CLASSIC KID - A JÁTÉK CÉLJA
    Az a játékos nyer, aki eléri az alapvonalával szemközti alapvonal valamelyik négyzetét. (9. ábra)

    JÁTÉKSZABÁLY 2 JÁTÉKOS RÉSZÉRE
    A játék elején az akadályokat a tábla mellé rakjuk (8 akadály mindkét játékosnak).
    Mindkét játékos megfog egy egeret, és lehelyezi az alapvonala közepére, majd lerak egy ugyanilyen színű sajtdarabot a tábla másik végébe, hogy ezzel jelezze a célt. (1. ábra)
    Sorsolással döntsük el, hogy ki kezdi a játékot.

    A JÁTÉK MENETE
    A soron következő játékos választhat, hogy lép egyet az egérrel, vagy elhelyez egy akadályt a táblán. Ha elfogyott az akadály, már csak az egérrel lehet (és kell) lépni.

    AZ EGÉR MOZGATÁSA
    Az egérrel egyszerre egyet lehet lépni bármelyik irányba – előre, hátra, balra, jobbra (2. ábra). Az egereknek meg kell kerülniük az akadályokat (3. ábra). 

    AZ AKADÁLYOK LERAKÁSA
    Az akadályoknak mindig 2-2 mezőt kell elválasztaniuk (4. ábra).
    Az akadályok segíthetik a játékosokat az előrelépésükben, illetve lassíthatják az ellenfél előrehaladását, de nem használhatjuk őket arra, hogy teljesen megakadályozzuk az ellenfelet a célba jutásban: egy kivezető utat mindig szabadon kell hagyni (5. ábra).

    SZEMBENÁLLÁS
    Ha két egér egymással szembekerül két szomszédos mezőn úgy, hogy nincs közöttük akadály, a soros játékos átugorhatja az ellenfele egerét, és leteheti a sajátját az ellenfél egere mögé. (6. ábra)
    Ha az ellenfél egere mögött van egy akadály, a játékos az egerét elhelyezheti az ellenfélé mellé balra vagy jobbra (de csak ha arra nincs akadály – lásd 7. és 8. ábra).

    A JÁTÉK VÉGE
    A játéknak akkor van vége, ha valakinek az egere átjut a szemközti alapvonal bármelyik mezejére – a játékot ő nyeri. (9. ábra)

    JÁTÉKSZABÁLY 4 JÁTÉKOS RÉSZÉRE
    A játék kezdetén a 4 egeret a tábla négy szélének közepére helyezzük. Minden játékos 4 akadályt kap.
    A játékszabály megegyezik a 2 személyes játék szabályaival, annyi kiegészítéssel, hogy az egér nem ugorhat át egynél több egeret.

    Kiemelten fejlesztett készségek: 
    ◗ logika ◗ kombináció ◗ taktika
  • Ajánlott korosztály 
    5 – 120 éves
    Játékosok száma
    2 – 4 játékos részére
    Márkanév
    Gigamic
    Játék nyelve
    magyar leírással
    Játékidő
    10 perc
    Szállítási idő 
    1 munkanap
    Szállítási költség 
    790 Ft
    VTSZ/SZJ
    9504
    Raktárkészlet
    VAN
    Cikkszám
    301059
    A vásárlás után járó pontok
    60 Ft
Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.