Kérdés esetén hívj minket!

+36-70/633-6670 (munkanapokon 10-18 óráig)

Gigamic Quoridor Kid társasjáték

Gigamic Quoridor Kid társasjáték
Gigamic Quoridor Kid társasjáték

A Quoridor Classic szintén fából készült gyerekváltozata maga is több gyermekjáték-díj nyertese bájos szürke egerekkel, színes sajtokkal és megkerülendő akadályokkal. A játékosok megpróbálják minél fürgébben átjuttatni az egerüket a tábla másik oldalán várakozó sajtokhoz. A szabályok egyszerűek, a fordulók gyorsak, a váratlan fordulatok garantálják az izgalmat az egész családnak.

Ajánlott korosztály
5 – 120 éves
Játékosok száma
2 – 4 játékos részére
Várható játékidő
10 perc
Nincs raktáron
8 090 Ft
A vásárlás után járó pontok értéke regisztrált vásárlóknak: 162 Ft
Részletek
QUORIDOR CLASSIC KID - A JÁTÉK CÉLJA
Az a játékos nyer, aki eléri az alapvonalával szemközti alapvonal valamelyik négyzetét. (9. ábra)

JÁTÉKSZABÁLY 2 JÁTÉKOS RÉSZÉRE
A játék elején az akadályokat a tábla mellé rakjuk (8 akadály mindkét játékosnak).
Mindkét játékos megfog egy egeret, és lehelyezi az alapvonala közepére, majd lerak egy ugyanilyen színű sajtdarabot a tábla másik végébe, hogy ezzel jelezze a célt. (1. ábra)
Sorsolással döntsük el, hogy ki kezdi a játékot.

A JÁTÉK MENETE
A soron következő játékos választhat, hogy lép egyet az egérrel, vagy elhelyez egy akadályt a táblán. Ha elfogyott az akadály, már csak az egérrel lehet (és kell) lépni.

AZ EGÉR MOZGATÁSA
Az egérrel egyszerre egyet lehet lépni bármelyik irányba – előre, hátra, balra, jobbra (2. ábra). Az egereknek meg kell kerülniük az akadályokat (3. ábra). 

AZ AKADÁLYOK LERAKÁSA
Az akadályoknak mindig 2-2 mezőt kell elválasztaniuk (4. ábra).
Az akadályok segíthetik a játékosokat az előrelépésükben, illetve lassíthatják az ellenfél előrehaladását, de nem használhatjuk őket arra, hogy teljesen megakadályozzuk az ellenfelet a célba jutásban: egy kivezető utat mindig szabadon kell hagyni (5. ábra).

SZEMBENÁLLÁS
Ha két egér egymással szembekerül két szomszédos mezőn úgy, hogy nincs közöttük akadály, a soros játékos átugorhatja az ellenfele egerét, és leteheti a sajátját az ellenfél egere mögé. (6. ábra)
Ha az ellenfél egere mögött van egy akadály, a játékos az egerét elhelyezheti az ellenfélé mellé balra vagy jobbra (de csak ha arra nincs akadály – lásd 7. és 8. ábra).

A JÁTÉK VÉGE
A játéknak akkor van vége, ha valakinek az egere átjut a szemközti alapvonal bármelyik mezejére – a játékot ő nyeri. (9. ábra)

JÁTÉKSZABÁLY 4 JÁTÉKOS RÉSZÉRE
A játék kezdetén a 4 egeret a tábla négy szélének közepére helyezzük. Minden játékos 4 akadályt kap.
A játékszabály megegyezik a 2 személyes játék szabályaival, annyi kiegészítéssel, hogy az egér nem ugorhat át egynél több egeret.

Kiemelten fejlesztett készségek: 
◗ logika ◗ kombináció ◗ taktika
Adatok
Márkanév
Gigamic
Játékszabály nyelve
magyar
Szükséges nyelvtudás
nyelvfüggetlen
EAN
3421271301059
Szállítási idő
1 munkanap
VTSZ/SZJ
9504
Cikkszám
301059
Vélemények
Legyél Te az első, aki véleményt ír erről a játékról!