Cobra Kabrió versenyautó mechanikus modell
Modell mérete: 25,5*21*11,5 cm (10*8,3*4,5 in)
Csomag mérete: 14.9*6.7*1.3 in (37.8*17*3.3 cm)
Alkatrészek száma: 370
Az összeszerelés becsült ideje: kb: 9 óra
Szint: Haladó
Tudjuk, hogy szereted az autómodellezést, és imádod az Ugears Dream Cabriolet, Roadster és U-9 Grand Prix modelleket. Nos, csinálj helyet a polcon, mert egy új, erőteljes mechanikus modell épp most izmosodott be az Ugears Automotive gyűjteményébe. Bemutatjuk a Drift Cobra Racing Car-t, egy gyönyörűen megformált, kétüléses kabriót - a mi csavarunk minden idők talán legtiszteletreméltóbb sportautóján, a Shelby Cobra 427-en. Az 1965-67 között gyártott Cobra 427-es 7,0 literes, 450-510 lóerős motorral rendelkezett, alig több mint 4 másodperc alatt tette meg a 0-100 km/órás sebességet, a végsebessége pedig 185 km/óra volt.
Carroll Shelbyt, egykori autóversenyzőt és autótervezőt a Ford Motor Co. azzal bízta meg, hogy fejlesszen ki egy olyan nagy teljesítményű versenyautót, amely képes felvenni a versenyt a Ferrari domináns olasz versenycsapatával. Az amerikaiak négy egymást követő győzelme a rangos Le Mans-i 24 órás versenyen 1966-69 között Ford GT40-esekkel legendássá vált. Nemrégiben ez volt a témája a 2019-es Oscar-díjas "Ford kontra Ferrari" című filmnek, amelynek főszerepében Matt Damon alakítja Shelbyt, Christian Bale pedig Ken Miles-t, a Ford 1966-os csapatának ászpilótáját. A Shelby kaliforniai Venice szörfös műhelyéből kikerülő autók sikere az amerikai nagyteljesítményű szupersportkocsik vagy izomautók hullámának csúcsát jelentette, amelyeket a viszonylag könnyű, tömeggyártású, hátsókerék-hajtású alvázakba helyezett erős V8-as motorok jellemeztek. A Shelby Cobra amerikai ikonként emelkedik ki, talán a történelem legnagyobb izomautója és legjobban "poszterizált" autója.