A játékosok sorra kerülve kiválasztanak egy karakterjelzőt a vendéglistatábláról, kifizetve a táblán feltüntetett költséget, majd elhelyezik az adott vendéget a fogadóban, a jelzőt a függőleges játéktáblára csúsztatva, a színes oldalával maguk felé (míg az egyszínű oldalával az ellenfél felé).
Miután a jelvény becsúszott a résbe, a játékos pontokat szerezhet a vendég által elfoglalt szoba, valamint az esetlegesen ott tartózkodó többi vendég alapján. Minden karakter különböző képességekkel rendelkezik, amelyek megmondják, hogyan adnak aranyat a megfelelő fogadósnak. A kismalacok például szeretnek egymáshoz közel lenni; automatikusan adnak 1 aranyat annak a játékosnak, aki elhelyezte őket, és minden egyes hozzájuk kapcsolódó másik kismalac-jegyért egy plusz aranyat. A Nagy Rossz Farkas viszont minden olyan sorért, ahol a vendéglősük több Nagy Rossz Farkas-kockát tett ki, mint az ellenfél, a játék végén három aranyat ad a játékosuknak. (Döntetlen esetén egyik játékos sem kap aranyat.) A vendégek elhelyezésének van egy művészete, mivel a fogadó több szobája el van varázsolva, és bónuszt vagy büntetést ad annak a játékosnak, aki oda vendéget helyez.
A játék úgy folytatódik, hogy a játékosok addig választanak és helyeznek el vendégeket, amíg a fogadó három oszlopa teljesen meg nem telik. Ha ez megtörtént, a játékosok aranyat szereznek a játék végi képességekkel rendelkező karakterektől, majd az a játékos nyer, aki a legtöbb aranyat szerezte.