Játszhatsz a Similo készletek egyikével önmagában is, és a kártyákat mondjuk a Mesékből használhatod mind a kirakott karakterekhez, mind a kitalálóknak adott nyomokhoz, vagy használhatod az egyik készlet kártyáit a tizenkét kirakott karakterhez, egy másik készlet kártyáit pedig a nyomokhoz. Így sokkal trükkösebb a játék! A nyomravezetőnek egy titkos karakter azonosítására kell rávezetnie a tippelőket úgy, hogy a kezében lévő egyéb karakterkártyákat nyomként kijátssza, és megadja, hogy azok hasonlítanak-e a titkos karakterhez, vagy különböznek tőle.
Például a nyomravezetőnek kell a tippelőket az ara azonosításához vezetnie. Kijátszhatják a Kolibrit függőlegesen, hogy ezzel azt sugallják, hogy a titkos karakter madár, trópusi területen él, vagy színes állat. Vagy játszhatják vízilovat vízszintesen, hogy rámutassanak arra, hogy a Titkos karakter nem emlős, nem túl nagy állat, vagy nem Afrikában él... a Találgatókon múlik, hogy megértik, mire akar utalni a Tippadó!