Az istenek hatalmasak… ám unatkoznak. Fogadj a többiekkel, és használd az egyedi képességeiket, hogy te gyűjtsd össze a legtöbb hívőt a Kráter-szigeteken!
A játékmenet erősen épít a váltakozó képességek, a szavazás, a terület befolyásolás/irányítás mechanismusokra. A játék könnyen található, ezért mindössze 5 perc szabályolvasás elegendő, bárki könnyen be tud csatlakozni! Végtelen szórakozás az egész család számára! A játék 4 fordulóra van felosztva. Minden játékos kiválaszt egy istent, akinek egyedülálló ereje van, például képes egy óriási szörnyeteget elküldeni a térképre. Emellett mindenkinek van 5 prófétája, fából készült korongok formájában, és még néhány saját színű templom.
Minden forduló 3 egyszerű szakaszra oszlik.
Tanács fázis - a játékosok két kártyát húznak egyedi szabálymódosítással, és arra szavaznak, amelyiket alkalmazni akarják a játékba. A szavazás befejeztével új szabály lép életbe.
Misszió fázis - minden játékos a maga körében bepattintja egyik prófétáját a térképre. A próféta más prófétákat letaszíthat a térképről, vagy segíthet nekik elkapni egy szigetet. Az istenek speciális képességeiket is felhasználhatják. Ez a szakasz akkor ér véget, ha egyetlen isten medencéjében sem marad próféta.
Megtérési fázis - minden isten győzelmi pontokat szerez minden szigeten, ahol próféta vagy templom van. Isten bónusz győzelmi pontokat szerez, ha azok uralják az egész szigetet.
Ráadásul ott van a Világ-sziget köldöke. Ez sok bónuszpontot ad attól függ, mennyire vannak jósolva a prófétáid a szigetvilágon, de nagyon nehéz elérni. Ha prófétádnak sikerül elvennie a várost, templomot épít nagyságodnak.
Ezután minden prófétát levesznek a térképről, és a kör véget ér. Most már teljesen új generációja van a prófétáknak, akik bepattannak a szigetcsoportba.
4 forduló után bónuszpontok kerülnek kiosztásra, és a győztes az az isten, akinek eddig a legtöbb győzelmi pontja volt. A fenti részben szereplő számok a játékosok számától függően változhatnak.