A beállításhoz helyezze az elszámolólapot az asztalra, majd helyezze el az összes játékos darabot erre a kártyára, majd helyezze el a másik lapot, hogy 5x5 méretű rácsot képezzen, amelynek tisztítólapja közepén van; váltakoztassa a burkolólapok világos és sötét oldalát úgy, hogy a tisztítólap a világos oldalán kezdődik. Helyezze a nyolc mesefigurából kettőt a rács mindkét oldalára.
A játékos egy fordulóban egy üres helyre csúszik, amely megegyezik a tisztítólap világos / sötét állapotával. Ha a csempe feltárt oldalán van a nyolc tündér farok karakter egyike, akkor a játékos darabját egy helyet kell mozgatnia a rács azon oldala felé, ahol ez a karakter található - de csak akkor, ha egy út összekapcsolja a jelenleg használt csempét, és a csempe, amelyre el kell mozdulnod. Ha nem létezik út, akkor nem mozog. A második fordulótól kezdve a tisztítólap világosról sötétre és vissza visszafordul, és arra hívja fel a figyelmét, hogy hol vannak a karakterek, hogy a lehető legjobb irányba tudjon mozogni.
A Memorinthnak van egy "mester módja" is, amelyben négy tündér farok karakterét egy speciális kétoldalas akciólapra helyezi. A csempe egyik oldalán, amikor felfedi a mellette lévő egyik karaktert, eltávolítja a lapkát a rácsból, majd visszahelyezi a rács ellenkező oldalára, elcsúsztatva mindazt a sort vagy oszlopot. A műveletlap másik oldalán, amikor felfedi az egyik karaktert a mellette, két csempét cserél, két tündér farok karaktert cserél, megnéz egy lap elejét, vagy kap egy szerencsés lóhere tokent, amelyet Ön Szüksége lesz arra, hogy goblinokkal járni egy utat.
Tartalom:
-36 nagyméretű kártya
- 4 játékosfigura
-6 karton érme
- szabálykönyv
Eredeti név: Memorinth (2020)
Tervezte: Richi Haarhoff
Illusztráció: Pablo Fontagnier