Téma: A játékosok a Karak vár katakombáiban kutatnak gazdagság és kincsek után. A téma bevált, bár túljátszott, de ezt tudod, ha egy dungeon crawlerbe mész. Nem találja fel újra a kereket, de nem rossz.
Esztétika : A grafika jó. A játék egyensúlyban tartja, hogy ne legyen túlságosan rajzfilmes és ne legyen túl sötét. Jó a férfi és női játékosok keveréke, hogy a fiatalok kiválaszthassák, kit szeretnének. Ha egy dolgot kellene kritizálnom, azt mondanám, hogy a hősök grafikája nem feltétlenül egyezik az ellenséges grafikával. Úgy érzem, hogy a szörnyek sokkal rajzosabbak, mint a hősök, de ez szándékosnak tűnik a célközönséggel. Összességében tényleg működik.
A karton minősége elég szép. a kis hős tartó, amely tartja a varázslatokat, fegyvereket, szíveket és hős kártyákat, olyan szép érintés, segít abban, hogy úgy érezd, hogy a karaktered egyre erősebb lesz, minél több tárgyat adsz hozzá.
Játék tartalma:
- 80 db kazamata lapka
- 6 db karton hősfigura
- 5 db kétoldalas leltárlap
- 25 db HP jelző
- 1 db zsák a szörnyek és kincsjelzők számára
- 43 db szörnyjelző
- 10 db zárt kincsesláda jelző
- 2 db dobókocka
- 1 db átok
- szabálykönyv
DÍJAK ÉS KITÜNTETÉSEK
Az év gyermekjátéka 2018-as győztese
Eredeti név: Karak (2017)
Tervezte: Roman Hladík, Petr Mikša
Illusztrátor: Roman Hladík