Chronicles of Crime: 2400 (2021) néven jelent meg a játék
Tervező: David Cicurel, Wojciech Grajkowski
Illusztráció: ArtistMatijos Gebreselassie, Mateusz Komada
A történet 1400-ban kezdődött, 1900-ban visszacsöppentünk az idővonalba, most pedig a jövőbe, a 2400-as évbe száguldunk. A Millennium-sorozat lezárásakor az enyhén pszichés szerzetesből átkerültünk egy volt kiberügynökbe, aki egyedül dolgozik, egy nyomozós stílusú játéksorozatban, amely játékonként háromféle bűntény megoldására csábít. A játék a karakterkártyák, tárgyak és helyszínek fizikalitásának egyesítését kínálja, valamint egy alkalmazáson belüli QR-kódok beolvasását, hogy további létfontosságú információkhoz jussunk, így viszonylag könnyedén kihallgathatunk tanúkat, gyűjthetünk bizonyítékokat, és általánosságban zippanthatunk különböző helyszínekre.
Az előzmények szerint Párizsban bűnügyeket kell megoldanod, ami pontosan az előző két játék előzménye is, csak éppen változó idővonallal. Az 1400-ban található bizonyítékvadász kutya helyett egy Cyber-nyest, a látomások helyett pedig kibernetikus implantátumokkal rendelkezhetsz. Lehetséges, hogy aki nem szereti a korábbi verziókat, annak ez valószínűleg nem fog tetszeni, mert én nem találtam benne semmi különösebben újat vagy frissítő dolgot - hiszen csupán a helyszín változik, és néhány új nyomozást kell elvégezni. Ha azonban igen, akkor ezt is tökéletesen magával ragadónak fogod találni. Anélkül, hogy spoilereket tartalmaznék, volt néhány olyan aspektus, aminek a megfejtéséhez tényleg gondolkodnom kellett, és élveztem az egész folyamatot - bár vitathatatlanul könnyebb volt befejezni, mint az 1900-at.
Maga a játék elég szilárd és érdekes ahhoz, hogy ajánlható legyen, de az elődjeihez hasonlóan én is úgy találtam, hogy ez a játék a szólójátékban repül. A szólójátékos játékoknak meg kell ragadniuk az érdeklődésedet, és gondoskodniuk kell arról, hogy a játékban maradj, és a nehéz rész ott jön, ahol ha elakadsz, nincs hová menned tovább.