40.000 FORINT FELETT INGYEN SZÁLLÍTÁS!!! 9.000 Ft feletti vásárlásnál INGYENES 40.000 Ft értékű Zalakarosi Welness utalvány! A kosárnál válaszd ki az ajándékot! Szállítás 1190 Ft-tól!

Kérdés esetén hívj minket! +36-1/300-9060 (munkanapokon 10-18 óráig)
Írj emailt: info@tarsasjatekrendeles.hu
Szállítás 1090 Ft-tól

 

Bla Bla Bla társasjáték - Djeco
Bla Bla Bla társasjáték - Djeco
7 790 Ft

Bla Bla Bla társasjáték - Djeco

Bla Bla Bla társasjáték - Djeco
Bla Bla Bla társasjáték - Djeco
Bla Bla Bla társasjáték - Djeco

Szőj köré egy mesét, és add elő. Végül a kapott kártyát add vissza a küldőnek, de indokold meg, hogy miért gondolod úgy, hogy az övé. Sok nevetést ígérő társasjáték, miközben fejlődik az előadói és a kommunikációs képességed.


Ajánlott korosztály
7 éves kortól
Játékosok száma
3 – 5 játékos részére
Játékidő
10 – 30 perc
Várható kiszállítás
2024.03.20
Személyes átvétel
Nyitvatartási időben 1 órán belül
Raktáron

Raktáron, szállítás 1 munkanap
* 13-óráig megrendelt terméket másnapra kiszállítjuk


 

Rendelhető: 2-4 munkanap
* A megrendelt terméket 2-4 munkanapon belül szállítjuk

A termék jelenleg nincs raktáron. Amennyiben rendelhető és van „kosár gomb” meg tudja rendelni mert hamarosan a raktárunkban lesz (1-2 munkanap).

7 790 Ft
A vásárlás után járó pontok értéke regisztrált vásárlóknak: 39 Ft
Az alábbi termékeket ajánljuk még
Részletek

A játék célja: A legtöbb kártyát megszerezni.

Játékszabályok: A legidősebb játékos kezd, ennek a körnek ő lesz a bírája. Dob a dobókockával. A dobókocka rajza fogja eldönteni, hogy a többi játékosnak az alábbi 3 játék közül melyiket kell játszaniuk:

Kártya-asszociáció (dobókocka tyúk-tojást mutat): a játékkör bírája az asztal közepén álló pakliból felfordít egy kártyát. A többi játékosnak logikai kapcsolatot kell találnia a felfordított kártyalap és egy, a saját kezében tartott kártyalap között. (Pl: ha a játékkör bírája a tehenes kártyát fordítja fel, akkor a játékosok asszociálhatnak a tejre – a tehén adja, egy kacsára – mint másik tanyasi állatra, vagy egyszerűen egy vidéki tájképre.) Mindenkinek ki kell választania egy lapot a kezében tartottak közül, és óramutató járásával megegyezően maga elé kell tenni – és MEGMAGYARÁZNI, hogy milyen összefüggés áll fenn a játékvezető által húzott és a játékos által a saját lapjai közül kiválasztott között. Természetesen nem mindig könnyű a kézben tartott lapok közül megtalálni a megfelelő asszociációt! A játékvezető – tetszése szerint – kiválasztja, hogy melyik játékostársának a legszellemesebb, legtalálóbb az asszociációja. A győztest a játékvezető úgy díjazza, hogy neki adja azt a kártyát, melyhez az asszociációkat kellett társítani – így ez már egy megnyert pontot jelent. A nyert kártyákat mindenki külön pakliba gyűjti! Ezután minden játékos a már használt lapját a központi pakli aljára rakja, és a tetejéről húz egy újabbat. Így megint 5 lap lesz mindenkinél. Új kör kezdődik, a következő játékos dob a dobókockával, és ő lesz a játékkör bírája.

Történetszövés (a dobókocka egy könyvet ábrázol): A játékvezető felfordítja a legfelső kártyát. Aztán a játékosok a kézben tartott lapjaik közül kiválasztanak kettőt; a felfordított (összesen három) lapok alapján kell értelmes történetet alkotni. Pl: a kihúzott kártya: kacsa. A játékos választása: gyümölcstálat és rágózó lányt ábrázoló kártya. A játékos által alkotott történet: egy gyümölcsízű rágóból fújtam buborékot, és amikor kipukkant a „rágólufi”, háp-háp hangot adott ki. Ily módon mindenki elmondja a saját történetét. A játékkör bírája dönt, kié volt a legszellemesebb történet. A győztes újból megkapja a játékkör bírájától az általa felfordított kártyát (a példánk alapján a kacsa-kártyát). A megnyert kártya újból plusz pontot ér a kört nyerő játékosnak. (A történetalkotás nehezebb, ha a játékvezető által húzott kártyát utolsónak kell beilleszteni a kitalált történetbe!) A történetalkotás után minden játékos a központi pakli aljára csúsztatja mind az 5 kártyáját, és a pakli tetejéről 5 újabbat húz. Aztán a következő játékos dob a dobókockával és ő lesz a következő játékkör bírája.

Ki vagyok én? (a dobókocka egy mosolygó arcot ábrázol): Minden játékosnak a kezében lévő kártyák közül választania kell egyet, mely szerinte leginkább kifejezi az ő személyiségét, leginkább jellemző rá. A kiválasztott kártyákat lefordítva minden játékos az asztal közepére teszi és összekeverik azokat. (A kör játékvezetője nem tehet kártyát!) A játékvezető felfordítja a kártyákat és megpróbálja annak a játékosnak visszaadni, akitől a kártya származik – természetesen a játékvezetőnek INDOKOLNIA kell, hogy a visszaadott kártya alapján miért épp az adott játékosra gondolt! A játékvezető annyi kártyát (pontot) nyer, ahány játékos esetében pontosan kitalálta, kitől származott a kártya. Azokat a kártyákat, amelyeket a játékvezető nem talált el, a központi pakli aljára kell csúsztatni, és azok a játékosok, akik nem 5 kártyával rendelkeznek, kiegészítik a kézben lévő kártyáik számát 5-re. Aztán egy következő játékos kerül sorra: dob a dobókockával.

Ki nyer? Aki a legtöbb kártyát nyerte! Jó játékot!

 

A játék tartalma:

- 240 kártya

- 1 dobókocka


Adatok
Márkanév
Djeco
Játékszabály nyelve
magyar
Szükséges nyelvtudás
nyelvfüggetlen
EAN
3070900084629
Méret
3,3 x 21,5 x 21,5 cm
Szállítási költség
1090
Djeco cikkszám
DJ08462
VTSZ/SZJ
9503
Cikkszám
50740
Vélemények
Átlagos értékelés:
5 (1 vélemény)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Értékeld Te is a terméket, segíts véleményeddel a többi játékosnak!
Véleményt írok!
Vélemény az Árukeresőről
2022.07.12
Nyelvoktatásban felhasználható kommunikatív társasjátékot kerestem.
Előnyök: Oktatásban (pl. nyelvoktatás, fejlesztő pedagógia) is felhasználható kommunikatív társasjáték. Gyerekeknek is, felnőtteknek is szórakoztató.
Hátrányok: Esetleg lehetne hozzá több játékvariációt kitalálni, hogy többféleképpen is lehessen vele játszani. Lehetne hozzá kiegészítőket kiadni, amik még több színt visznek a játékba.
Termékajánló