40.000 FORINT FELETT INGYEN SZÁLLÍTÁS!!! 9.000 Ft feletti vásárlásnál INGYENES 40.000 Ft értékű Zalakarosi Welness utalvány! A kosárnál válaszd ki az ajándékot! Szállítás 990 Ft-tól!

RAKTÁRON lévő termékek esetén 12.20. 14:00-ig rendelj, hogy 12.23-ig megérkezzenek GLS-sel.

Bla bla bla - Beszélgetős, asszociációs társasjáték - Djeco

Cikkszám: 
50740
5.0

Szőj köré egy mesét, és add elő. Végül a kapott kártyát add vissza a küldőnek, de indokold meg, hogy miért gondolod úgy, hogy az övé. Sok nevetést ígérő társasjáték, miközben fejlődik az előadói és a kommunikációs képességed.



Ajánlott korosztály:
7 éves kortól
Játékosok száma:
3 – 5 játékos részére
Játékidő:
10 – 30 perc
Méret:
3,3 x 21,5 x 21,5 cm
Videós játékbemutató:
Nincs raktáron

A termék jelenleg nincs raktáron. Amennyiben rendelhető és van „kosár gomb” meg tudja rendelni mert hamarosan a raktárunkban lesz (1-2 munkanap).

7 960 Ft
Kedvezményeket keres?
Részletek

A játék célja: A legtöbb kártyát megszerezni.

Játékszabályok: A legidősebb játékos kezd, ennek a körnek ő lesz a bírája. Dob a dobókockával. A dobókocka rajza fogja eldönteni, hogy a többi játékosnak az alábbi 3 játék közül melyiket kell játszaniuk:

Kártya-asszociáció (dobókocka tyúk-tojást mutat): a játékkör bírája az asztal közepén álló pakliból felfordít egy kártyát. A többi játékosnak logikai kapcsolatot kell találnia a felfordított kártyalap és egy, a saját kezében tartott kártyalap között. (Pl: ha a játékkör bírája a tehenes kártyát fordítja fel, akkor a játékosok asszociálhatnak a tejre – a tehén adja, egy kacsára – mint másik tanyasi állatra, vagy egyszerűen egy vidéki tájképre.) Mindenkinek ki kell választania egy lapot a kezében tartottak közül, és óramutató járásával megegyezően maga elé kell tenni – és MEGMAGYARÁZNI, hogy milyen összefüggés áll fenn a játékvezető által húzott és a játékos által a saját lapjai közül kiválasztott között. Természetesen nem mindig könnyű a kézben tartott lapok közül megtalálni a megfelelő asszociációt! A játékvezető – tetszése szerint – kiválasztja, hogy melyik játékostársának a legszellemesebb, legtalálóbb az asszociációja. A győztest a játékvezető úgy díjazza, hogy neki adja azt a kártyát, melyhez az asszociációkat kellett társítani – így ez már egy megnyert pontot jelent. A nyert kártyákat mindenki külön pakliba gyűjti! Ezután minden játékos a már használt lapját a központi pakli aljára rakja, és a tetejéről húz egy újabbat. Így megint 5 lap lesz mindenkinél. Új kör kezdődik, a következő játékos dob a dobókockával, és ő lesz a játékkör bírája.

Történetszövés (a dobókocka egy könyvet ábrázol): A játékvezető felfordítja a legfelső kártyát. Aztán a játékosok a kézben tartott lapjaik közül kiválasztanak kettőt; a felfordított (összesen három) lapok alapján kell értelmes történetet alkotni. Pl: a kihúzott kártya: kacsa. A játékos választása: gyümölcstálat és rágózó lányt ábrázoló kártya. A játékos által alkotott történet: egy gyümölcsízű rágóból fújtam buborékot, és amikor kipukkant a „rágólufi”, háp-háp hangot adott ki. Ily módon mindenki elmondja a saját történetét. A játékkör bírája dönt, kié volt a legszellemesebb történet. A győztes újból megkapja a játékkör bírájától az általa felfordított kártyát (a példánk alapján a kacsa-kártyát). A megnyert kártya újból plusz pontot ér a kört nyerő játékosnak. (A történetalkotás nehezebb, ha a játékvezető által húzott kártyát utolsónak kell beilleszteni a kitalált történetbe!) A történetalkotás után minden játékos a központi pakli aljára csúsztatja mind az 5 kártyáját, és a pakli tetejéről 5 újabbat húz. Aztán a következő játékos dob a dobókockával és ő lesz a következő játékkör bírája.

Ki vagyok én? (a dobókocka egy mosolygó arcot ábrázol): Minden játékosnak a kezében lévő kártyák közül választania kell egyet, mely szerinte leginkább kifejezi az ő személyiségét, leginkább jellemző rá. A kiválasztott kártyákat lefordítva minden játékos az asztal közepére teszi és összekeverik azokat. (A kör játékvezetője nem tehet kártyát!) A játékvezető felfordítja a kártyákat és megpróbálja annak a játékosnak visszaadni, akitől a kártya származik – természetesen a játékvezetőnek INDOKOLNIA kell, hogy a visszaadott kártya alapján miért épp az adott játékosra gondolt! A játékvezető annyi kártyát (pontot) nyer, ahány játékos esetében pontosan kitalálta, kitől származott a kártya. Azokat a kártyákat, amelyeket a játékvezető nem talált el, a központi pakli aljára kell csúsztatni, és azok a játékosok, akik nem 5 kártyával rendelkeznek, kiegészítik a kézben lévő kártyáik számát 5-re. Aztán egy következő játékos kerül sorra: dob a dobókockával.

Ki nyer? Aki a legtöbb kártyát nyerte! Jó játékot!

 

A játék tartalma:

- 240 kártya

- 1 dobókocka


Adatok
Márkanév:
Djeco
Játékszabály nyelve:
magyar
Szükséges nyelvtudás:
nyelvfüggetlen
EAN:
3070900084629
VTSZ/SZJ:
9503
Csomagajánlatok
Az alábbi termékeket ajánljuk még
Saját videó / Iratkozz fel a TikTok és Youtube csatornánkra
Termékajánló
Vélemények
Átlagos értékelés:
5.0
1 értékelés
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
ÉRTÉKELD TE IS A TERMÉKET, SEGÍTS VÉLEMÉNYEDDEL A TÖBBI JÁTÉKOSNAK!
Véleményt írok!
Vélemény az Árukeresőről
2022.07.12
Nyelvoktatásban felhasználható kommunikatív társasjátékot kerestem.
Előnyök:  Oktatásban (pl. nyelvoktatás, fejlesztő pedagógia) is felhasználható kommunikatív társasjáték. Gyerekeknek is, felnőtteknek is szórakoztató.
Hátrányok:  Esetleg lehetne hozzá több játékvariációt kitalálni, hogy többféleképpen is lehessen vele játszani. Lehetne hozzá kiegészítőket kiadni, amik még több színt visznek a játékba.