Az Állati iramban társasjátékban csipogástól, hápogástól, ugatástól visszhangzik az udvar! Kiskacsák, tyúkok, nyuszik, kutyák és kakasok - minden állat készen áll a versenyre! A csapattagok egymást biztatják: a váltófutás alighanem tele lesz izgalmas és drámai fordulatokkal... Kukurikú! A verseny elkezdődött, ideje játszani! Indítsd el a megfelelő állatokat a megfelelő időpontban, hogy te vihesd haza a trófeát!
Játékosszám: 2-5 fő | Játékidő: 10 perc | Ajánlott korosztály: 7+
Játszd ki a megfelelő pillanatban a kártyáidat, hogy elsőként haladj át a célvonalon!
Előkészületek:
Helyezd a rajtvonal- és versenypályakártyákat, valamint a célvonalat az asztal közepére. Ezután válassz csapatot magadnak, és vedd meg a hozzájuk tartozó váltóbotot. Helyezd őket a rajtvonalra, majd válassz megfelelő színű csapatkártyákat.
A játék célja:
Játszd ki a megfelelő kártyákat a megfelelő pillanatban, és léptesd a váltóbotodat úgy, hogy te haladj át elsőként a célvonalon.
Játékmenet:
Minden körben minden játékos egyszerre kerül sorra. Először válassz egy kártyát, majd játsszd ki őket egy időben.
Kártyák kiválasztása - mindenki válasszon egy kártyát és helyezze az asztal közepére képpel lefelé.
Kártyák kijátszása - miután mindenki letett egy lefordított kártyát az asztalra, egyszerre fordítsátok fel őket. Ekkor lépnek érvénybe a kártyák képességei. A kijátszott kártyák képpel felfelé az asztalon maradnak a korábban kijátszott kártyáitok mellett.
Ezután új kör kezdődik. Most már mindenkinek eggyel kevesebb kártyája van a kezében.
A kártyák képességei:
Kiskacsa - minden, a körben kijátszott kiskacsáért lépj egyet a váltóbotoddal.
Tyúk - ha senki nem játszott ki kutyát, akkor lépj hármat a váltóbotoddal.
Nyuszi - ha senki nem játszott ki kutyát ebben a körben ÉS csak te játszottál ki nyuszit, akkor lépj négyet a váltóbotoddal.
Kutya - Megakadályozza más játékosok tyúk- és nyuszikártyáinak képességeit. Lépj annyit a váltóbotoddal, ahány kártya képességét megakadályozta a kutyád.
Síp - A köröd végén vedd vissza az összes eddig kijátszott kártyádat a kezedbe.
Kakas - Ismételd meg az előző körben kijátszott kártyád hatását.
Ha egy játékos áthalad a célvonalon (belép a dobozba) a játék véget ér. Ha többen egyszerre lépitek át a célvonalat, akkor az nyer, aki az adott körben a legtöbbet lépte.
Az Állati iramban egy különleges, pörgős társasjáték, amelyben a játékosok célja, hogy megfelelő időben használják ki az állat-kártyákat. Haladj előre a váltóbottal és közben próbálj a többiek fejébe látni. Vajon ők milyen kártyát tesznek le?
Doboz tartalma:
6 kártya a répa-csapatnak
6 kártya a padlizsán-csapatnak
6 kártya a kukorica-csapatnak
6 kártya a paprika-csapatnak
6 kártya a póréhagyma-csapatnak
3 versenypálya kártya
5 váltóbot
1 rajtvonal-kártya
1 célvonal (a doboz alja)
Az Állati iramban társasjáték garantálja a szórakozást és a felfokozott izgalmat minden játékos számára! Csatlakozz hozzánk, és bizonyítsd be, hogy te vagy a leggyorsabb és legügyesebb versenyző!