40.000 FORINT FELETT INGYEN SZÁLLÍTÁS!!! 9.000 Ft feletti vásárlásnál INGYENES 40.000 Ft értékű Zalakarosi Welness utalvány! A kosárnál válaszd ki az ajándékot! Szállítás 990 Ft-tól!

Csomagfeladás 12.23, és 12.30.-án!

SMART GAMES játékok

JÁTÉK & TANULÁS
A Smart Gamesnél hiszünk abban, hogy a játékon keresztül történő tanulás az egyik legfontosabb fogalom a gyermekkori fejlődésben. A gyermekek a játékon keresztül tanulhatnak kognitív, szociális és nyelvi készségeket, és felépíthetik az élet kihívásaihoz szükséges önbizalmat.

108 termék 1 80
108 termék 1 80

Minden Smart Games különböző kognitív készségekre támaszkodik, miközben a játékosok megoldják a kihívásokat. Ennek illusztrálására az egyes játékokhoz kapcsolódó legfontosabb kognitív készségeket a dobozon mutatjuk be.

KOGNITÍV KÉSZSÉGEK
Fejleszd a térlátást és a tervezési készségeket, miközben a Három kismalacot játszod. Stimulálja a vizuális észlelést és a problémamegoldó készségeket a Színkód kihívások megoldása közben.

SZOCIÁLIS KÉSZSÉGEK
A SmartGames egyszemélyes játékok... de ez nem jelenti azt, hogy csak egy játékos vehet részt a kihívások megoldásában. Valójában: az együttműködés a SmartGames-élmény kulcsfontosságú része. A szülőket és a tanárokat arra bátorítjuk, hogy játsszanak gyermekeikkel és diákjaikkal, visszajelzéseket kérve és a játékokkal kapcsolatos vitákat ösztönözve. Az idősebb gyerekeket arra bátorítják, hogy együtt oldják meg a kihívásokat.

NYELVI KÉSZSÉGEK
Számos SmartGame ösztönzi a korai nyelvi készségek fejlesztését. Az olyan címek, mint például a Bunny Boo és a Hófehérke például a "Bent", "Kint", "Fent", "Lent" és más fogalmakkal kapcsolatos kommunikációt ösztönzik. Az olyan játékok, mint a Trucky 3 csodálatos lehetőségeket kínálnak a színekről és formákról való kommunikációra.

BIZALOMÉPÍTÉS
Játékfejlesztőként az egyik legörömtelibb dolog, amit látunk, az az elégedettség, amit a játékosok a SmartGames kihívások megoldása során éreznek. Nem egyszerűen egy-egy kihívás megoldása... hanem inkább a korai kihívások megoldása, és a későbbiekben a nehezebb kihívások megoldásához szükséges készségek kiépítése, olyan kihívásoké, amelyek a játék első megnyitásakor elképzelhetetlenek voltak.