7 Csoda - 7 Wonders társasjáték - Az Ókor 7 csodája Asmodee magyar nyelvű kiadás

7 Csoda - 7 Wonders társasjáték - Az Ókor 7 csodája Asmodee magyar nyelvű kiadás
Vélemény írása a termékről
Név
E-mail cím
Üzenet
Értékelés
Vélemények a termékről
Átlagos értékelés:
( 5 )
2.
2017.01.07 19:39
 - Szummer Tamás
Első használat során, mint minden társasjáték, időigényes a játékszabály értelmezése. Játék közben könnyen értelmezhető, tanulható, nincsen kifejezetten taktikai lehetőség a végső győzelemre, mert minden játék más és más. Nem érzékelhető, hogy éppen ki áll győzelemre. Néhány vesztett parti után is igényeltem a játékot és nem ment el tőle a kedvem. Valószínűleg a kiegészítő közül is mielőbb beszerzésre kerül legalább egy. Még úgy is, hogy az alapjáték önmagában is élvezhető és kellemes kikapcsolódást okoz.
1.
2014.10.27 19:53
 - Simák Ádám
Akik szeretik a stratégiai társasjátékokat, azoknak mindenképpen ajánlott. Elsőre talán bonyolultnak tűnik a szabályzata, de pár játék után jól áttekinthetővé válik.
Pozitív, hogy akár egyszerre 7-en is játszhatják, és 30-40 perc alatt simán le lehet játszani egy kört a rutinosabbak között. 
Másik előnye, hogy menet közben szinte követhetetlen kinek hány pontja van, ki áll vereségre vagy győzelemre, ugyanis rengeteg összetevő adja a végső pontokat, így végig izgalmas.
Összességében egy jó hangulatú, könnyen átlátható társas, szép grafikákkal ellátott kártyákkal és változatos, fordulatos játékmenettel, mindenkinek kötelező kipróbálni.