Squelettos stratégiai kártyajáték - Djeco

Raktárkészlet: VAN
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Squelettos stratégiai kártyajáték  - Djeco
Várható kiszállítás : 2019.11.14

Kártyajáték, szerencsejáték, amiben a szerencse nem sokat játszik, nem számít más, csak az ésszerű döntés.

Gyártó:
Gyártó
2 490 Ft

A játék célja: A legértékesebb kártyasorozat létrehozása, növekvő sorrendben.
A játék előkészítése: Vedd ki a 1-es számozású kártyákat a kártyapakliból (a szürke hátlaposok), majd minden játékos kapjon egy 1-es kártyát. A maradék 1-es kártyákat tedd félre. Minden játékos titokban nézze meg a kártyáját, majd tegye maga elé, képpel lefelé. Minden játékosnak az 1-es kártyáján lévő figura ruhaszíne (sárga, piros vagy kék) mutatja meg a család színét, amelyet megpróbál majd összegyűjteni. Ezután keverd össze a fehér hátoldalú kártyákat, és a paklit helyezd az asztal közepére, képpel lefelé fordítva.
A játék szabálya: Minden játékos próbáljon meg összegyűjteni egy kártyasorozatot, szigorúan növekvő számsorrendben. A legfiatalabb játékos kezd, majd a többiek az óramutató járásával megegyező irányban következnek. Amikor rajtad van a sor, fordítsd fel a kártyapakli felső lapját, majd eldöntheted, hogy megtartod a lapot, vagy folytatod-e a kártyák átfordítását.
Két eset lehetséges:
1. Amikor úgy döntesz, hogy több lapot már nem fordítasz fel, válaszd ki a felfordított lapok közül a neked legmegfelelőbbet és helyezd képpel lefelé az előtted lévő kártya tetejére. Az átfordított kártyákat tedd vissza a pakli aljára. Majd a következő játékos folytatja a játékot.
2. Amikor 2 egyforma háttérszínű kártyát fordítottál fel, akkor vége a Te fordulódnak. Válassz egy általad átfordított kártyát, és tedd félre. Ez a kártya kikerül a játékból. Az átfordított kártyákat tedd vissza a pakli aljára. Nem vehetsz el kártyát a saját paklidra, és a következő játékos jön.
Fontos! Nem zárhatsz ki véglegesen 12-es értékű kártyát a játékból. Válassz a többi közül.
A játék vége: Aki a paklijára a 12-es kártyát felteszi, a sorozatát lezárta és a játékot már nem folytathatja tovább. A játék akkor ér véget, amikor minden játékosnak van már 12-es számú kártyája (4 játékos esetén, a játék akkor ér véget, amint 3 játékos lezárta a sorozatát). Majd a játékosok felfordítják az összegyűjtött kártyáikat a sorrendet megtartva és összeszámolják a pontjaikat.
A pontok kiszámolása: -1 pont minden kártyáért, ami megtöri a növekvő sorrendet (pl. 8-as után 7-es kártya…). Minden ilyen kártyát vegyél ki a sorból. +1 pont minden maradék kártyáért, +1 pont minden kártyáért, amelyik szigorúan a növekvő szomszédja az előző kártyának (pl. a 2-es lapért, ha 1-es kártyát a 2-es követi, 3-asért, ha az a 2-est követi…) +1 pont minden egyes kártyáért, amely olyan figurát tartalmaz, ami a játékos családjához tartozik. Vagyis az 1-es kártyán szereplő színű ruhát viseli.
Példa a számolásra:
-1 pont a 7-es kártyáért, mert nem nagyobb a száma, mint az őt megelőző kártyáé. Ezt a kártyát vegyük ki a sorból. +7 pont a maradék 7 db kártyáért +2 pont a 2-es és 8-as értékű kártyákért, mert szigorúan növekvő szomszédjai az előző kártyáknak (1, 2 és 7, 8) +2 pont az 5-ös és 10-es kártyákért, mert piros színt viselnek, amely megegyezik az 1-es kártyán lévő figura színével =10 pont
Ki nyeri a játékot? Aki a legtöbb pontot gyűjtötte össze megnyeri a játékot.

A játék tartalma:

- 39 kártyalap

7 – 120 éves
Djeco
3070900051072
990
VTSZ/SZJ
9503
squelettos_DJ05107
A vásárlás után járó pontok
20 Ft