Új Jelszó Kérése
Új Jelszó Kérése
Termék Részletek


Krysis társasjáték magyar kiadás

Raktárkészlet: NINCS
Krysis társasjáték magyar kiadás
  • Krysis társasjáték magyar kiadás
  • Krysis társasjáték magyar kiadás
  • Krysis társasjáték magyar kiadás
5 390 Ft5390
A termék átmenetileg nincs raktáron!
Kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy érdeklődjön e-mail útján!

A Krysis egy gyakorlott társasjátékosok számára is bátran ajánlható taktikai-stratégiai társasjáték.

A játék mottója: „Ami kell, azt vedd el!” A történet szerint a világot romlásba döntötte az őrült tékozlás és dekadencia, és nagy krízis után az értékrend megváltozott. Mindenki értékes kristályokat és a régi korok tárgyait gyűjti, ezek jelentik az egyetlen igazi értéket ebben a posztapokaliptikus világban. A játékosok egy kis csapatnyi különös lénnyel próbálnak minél több kristályt és régi leletet szerezni egy bányában, minden körben háromfős csapatot összeállítva, hogy az megküzdjön a többiekkel… vagy egyszerűen csak gyorsabb legyen náluk. Fontos az egyensúly megtalálása a gyorsaság, az erő és a teherbírás között, hiszen nem mindegy, mikor mit, mennyit és kitől veszek el.

A játék tartalma: 1 játéktábla, 72 ügynökkártya, 24 különlegesügynök-kártya, 24 leletkártya, 8 áttekintő kártya, 4 bányászfigura, 4 pontjelző kocka, 4 paraván, 125 kristály

  • Hajdan vala a luxus és az őrült tékozlás ideje. A népességen eluralkodott a túlzott dekadencia, és a lakóknak már csak a háborúra és a hétvégi, fantáziavilágbéli szórakozásra maradt ideje. A hatalmas megavállalatok istenként uralkodtak, és gondoskodtak arról, hogy a fogyasztáson keresztül irányítsák a társadalmat, amely így a valóságot a fantáziavilágtól már nem tudta elválasztani.
    A tévúton kóválygó gazdaság ingatag civilizációt hozott létre, amelyben pánik és káosz bőségesen akadt, viszont minden egyéb hiányzott. Idővel, miután felélték az összes erőforrást, elzálogosították a mágiát, és az összes fejlesztést elfelejtették, a valós és a fantáziavilágok lakói együtt, barlangokban próbálkoznak a túléléssel. 
    Létrejött egy új generáció, egyesítve az elődök legrosszabb tulajdonságait. Új divatőrület hódítja meg a világot. Mindenki tárgyi leleteket gyűjt: régi korok fegyvereit és szállító eszközeit, valamint kristályokat. Már csak ezek számítanak értéknek! Semmi sem olyan megnyugtató, mint a múlt ragyogása – amire az újonnan alapított konszernek mohón rá is teszik mocskos kezüket. 
    A fellángoló kristályháborúk kíméletlen brutalitása könnyedén túlszárnyalja az egykori luxusháborúk napjait. Úgy tűnik, a történelem folyton-folyvást egyetlen jelszót ismétel: „Ami kell, azt vedd el!”. Félelmetes lenne, ha ez az eszme más világokra is átterjedne…
    Ez a háttér szolgál hangulatfestésül a Krysis társasjátékhoz, és ezt erősítik a humoros hangulatú kártyák is. A játékosok különböző óriáscégek ügynökeit irányítva próbálnak kifosztani egy bányát, elragadva az ott található kristályokat és leleteket. Minden ügynök kártyáján megtalálhatóak a tulajdonságai, vagyis a sebessége, a harci ereje és a szállítási kapacitása, vagyis hogy hány tárgyat és kristályt képes magával cipelni. Minden körben hat ügynökünk közül választhatjuk ki azt a hármat, akiket használni szeretnénk. Az ő összesített sebességük, erejük és kapacitásuk meghatározó a körre. 
    A sebesség fontos, hiszen aki a leggyorsabb, az cselekedhet először, és a kezdeményezés általában nagy előny, ellophatjuk a többiek orra elől a legértékesebb kincseket… de csak amennyit elbírunk.
    A harci erő fontos, hiszen akinél erősebbek vagyunk, azt megtámadhatjuk, és elrabolhatjuk a kristályait… de csak amennyit elbírunk.
    A szállítási kapacitás fontos, hiszen csak annyit szállíthatnak az ügynökeink, amennyit elbírnak.
    A legfontosabb azonban a három tulajdonság közti egyensúly megtalálása, és tartása a játék során. 
    A játékban négyféle helyszín jut fontos szerephez. Elsőként ott van a bánya, minden gazdagságunk forrása, itt tudjuk megszerezni a kristályokat és a leleteket, amelyek a végén a győzelemhez segíthetnek majd. A következő helyszín az egyes játékosok saját tábora, ahol gyűjtik a megszerzett zsákmányt. Ez még csalóka lehet, hiszen innen még a többiek elrabolhatják féltve őrzött kincseinket, ha erősebbnek bizonyulnak nálunk. A harmadik helyszín a biztonságos otthon, ahonnan már senki nem veheti el, amit megszereztünk. A negyedik pedig a bank, ahova menet közben is beadhatjuk, amit a táborunkban őrzünk, azonnali győzelmi pontokért cserébe. Ezek között a helyszínek között szállítjuk a háromféle értékű kristályt és a leleteket jelképező kártyákat.
    A játék akkor és véget, ha a bányának az ötödik szintje is kifosztásra került. Ekkor megnézzük, kinek mit sikerült biztonságban hazaszállítania, ugyanis csak ezek fognak pontot érni. A kristályok háromféle értékben (1-3) kerülnek értékelésre, míg a leletek típusaik alapján összeválogatott szettek szerint akár 40 pontot is érhetnek. 
    A játék szabályai nem bonyolultak, de a végtelennek tűnő lehetőségek, és a döntések nehézsége miatt inkább gyakorlottabb, vagy az összetettebb játékokat kedvelő játékosok között kerül elő gyakrabban.
  • Ajánlott korosztály 
    10 – 120 éves
    Játékosok száma
    2 – 4 játékos részére
    Márkanév
    Gémklub
    Játék nyelve
    magyar
    Játékidő
    45 perc
    Szállítási idő 
    1 munkanap
    Szállítási költség 
    790 Ft
    VTSZ/SZJ
    9504
    Raktárkészlet
    NINCS
    Cikkszám
    750567
    A vásárlás után járó pontok
    60 Ft
Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.