Firkaland társasjáték - Asmodee

Raktárkészlet: NINCS
Firkaland társasjáték - Asmodee
Firkaland társasjáték - Asmodee
Firkaland társasjáték - Asmodee
Firkaland társasjáték - Asmodee
Firkaland társasjáték - Asmodee
Firkaland társasjáték - Asmodee
Firkaland társasjáték - Asmodee
Firkaland társasjáték - Asmodee

Fuss neki az újabb és egyre izgalmasabb kihívásoknak! Figyeld meg jól a feladatlapot és kösd össze a Startot és a Célt, közben szerezz minél több kincset és kerüld el az ellenséget! Rajzold meg a legtöbb pontot érő útvonalat és légy Te a győztes!

Árkádia furcsa és fantasztikus világában az öreg királynak, Fedoornak nincs örököse. Lovagi tornát szervez hát, ahol a trónt a legrátermettebb kalandozó nyeri el. A viadalon részt vevő bajnokok útja hét elképesztő, firkák lakta világon vezet át. A firkák őrült népe pedig semmit sem szeret jobban, mint egy jó harcot... Aki azonban a koronát szeretné megszerezni, annak nem csak rajtuk kell túljutnia, de vetélytársai csapdáit is ki kell kerülnie!

8 990 Ft
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Cikkek
Részletek

Minden játékos egy bajnokot alakít, aki megpróbálja Árkádia 7 világát bejárva a lehető legtöbb tapasztalati pontot összegyűjteni. Minden egyes világ (a hetediket kivéve) hat játékszintből áll, és minden világ utolsó szintjén egy félelmetes főellenfél vár a játékosokra. A játékosoknak minden szinten szűkre szabott időkeretek között kell küldetéseket megoldaniuk azzal, hogy a kihívásnak megfelelően felrajzolnak valamit a saját táblájukra. Amint a rendelkezésre álló idő lejár, a játékosok egyesével felteszik táblájukat a szintet ábrázoló játéktáblára, hogy megállapítsák, érvényes-e a rajzuk, kiderüljön, mennyi tapasztalati pontra tettek szert, és hogy gyűjtöttek-e jutalom- vagy büntetésjelzőt. De vigyázzatok a csapdákkal! Aki az adott világon a legtöbb tapasztalati pontot gyűjti össze, az lesz a győztes!

 

A játék tartalma:

- 21 db kétoldalas játéktábla

- 5 játékostábla

- 5 alaptábla

- 5 letörölhető filctoll törlővel

- 1 játékállvány

- 1 állványalap

- 1 pontozósáv

- 1 homokóra

- 5 pontjelző

- 5 karakterjelző

- 28 jutalomjelző

- 24 büntetésjelző

 

Díjak és jelölések:

2015 Tric Trac jelölés
2015 Golden Geek Best Party Board Game jelölés
2015 Golden Geek Best Family Board Game jelölés
2015 As d'Or - Jeu de l'Année jelölés

 

Termék bemutató video >> klikk ide

 

Firkaland társasjáték játékszabály >> klikk ide



Bemutató videó:

Hasonló termékek
Adatok
Ajánlott korosztály
8 – 120 éves
Játékosok száma
2 – 5 játékos részére
Márkanév
Asmodee
Játék nyelve
magyar
Játékidő
20 perc
Vonalkód
1
Szállítási idő
átmenetileg sajnos nem kapható
Boardgamegeek.com értékelés
7,14/10
Összetettség, nehézségi fok
nagyon egyszerű
Boardgamegeek.com nehézségi szint
1,25/5
Szállítási költség
990
VTSZ/SZJ
9503
Raktárkészlet
NINCS
Cikkszám
firkaland_025733
A vásárlás után járó pontok
50 Ft
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Cikkek

Firkaland

Hiába van kicsit szerencsétlen neve, és hiába hangzik elsőre, sőt, még másodikra is egy kicsit gyerekesnek a Firkaland, mire az ember lejátssza az első menetet, rájön, hogy hatalmasat tévedett: elképesztően élvezetes játékról van szó, amit ráadásul egyáltalán nemcsak úgy mellesleg turbóz fel az alapvető újítás, hanem épp az biztosítja az igazán jó élményt.

A FIRKALAND UGYANIS ANNYIRA ÚJ JÁTÉKMÓDOT HOZOTT BE, AMIT TALÁN NEM IS LEHET ÚGY LEÍRNI, HOGY ÁTÉREZHETŐ LEGYEN A NAGYSZERŰSÉGE LÁTATLANBAN IS.

A játék táblája egy aránylag kicsi és (eleinte) nem is túl bonyolult, egy kicsit a Super Marió-s hőskor számítógépes játékainak pályáit idéző jelenetkép: mondjuk egy mező három virággal, körülötte pedig néhány arannyal, néhány bombával és még pár nehezítő körülménnyel. Egy ilyen tábla jelent egy fordulót, aztán érkezik az újabb szcéna – ha mindenki megcsinálta a feladatát.

Ami persze az egésznek a lelke: egy átlátszó lapot veszünk magunk elé, és egy rajztáblán, egy filctollal próbáljuk meg megrajzolni az utat a tábla egyik széléből a másikba úgy, hogy érintsük a virágokat, felszedjünk minél több aranyat, és semmiképp se menjünk neki a bombáknak és a többi turpisságnak. Vagy ha az a feladat, olyan köröket rajzoljunk, amik pont körbevennék a virágokat, jó esetben még az aranyakat is érintve. Vagy pont oda tegyük a pontokat a lapunkon, ahol a kincsek vannak a táblán. De mindezt úgy, hogy a lap előttünk van az asztalon, a tábla meg odébb: csak akkor derül ki, hogy sikerült-e kvázi látatlanban jó vonalakat húznunk, vagy csak egy istentelen ökörhugyozás-szerű kriksz-krakszra futotta, amikor az átlátszó lapot rátesszük a jelenetre, és elszörnyülködünk saját két balkezűségünkön, vagy elküldjük a fenébe a másikat, akinek meg úgy sikerült vonalakat huzigálnia, mintha egész életében semmi mást sem csinált volna, mint ezt.

De hogy átjöjjön, miről van szó, ahhoz játszani kéne, nem olvasni, mert ez alapján még mindig tűnhet infantilis marhaságnak az egész. Mert írásban nem lehet átadni azt a tényleg meglepő adrenalinmennyiséget, amit a rövid idő alatti rajzoláskényszer meg utána a saját teljesítményünkön való izgulás pumpál a vérünkbe. Mert előre a fene se gondolná, hogy ez ennyi hibalehetőséget rejt, hogy ennyire furcsa érzés egy üres lapon rekonstruálni egy másik dolgot (jó, ezt az érzést a mérnökök mondjuk ismerik), na meg hogy az egész ilyen jópofa.

Pláne, mivel a fejlesztők nem elégedtek meg azzal, hogy kitaláltak egy újdonságot és kész, hanem akkor már tényleg rendesen ki is dolgozták a játékot. És bekerült egy csomó olyan kiegészítés, ami az alapon felül még partijátékká is változtatja a Firkalandot: a szívatós kártyákon olyan nehezítések vannak, mint hogy aki peches, annak, ha jobbkezes, a bal kezével kelljen rajzolnia, vagy teljesen kinyújtott karral, vagy egy kártyát egyensúlyozva a filctollán, és így tovább. Meg persze lehet a többieket is hátráltatni, de azt is viccesen, például egy banánhéjat jelölő kártyát dobni a rajztáblájára, hogy ahová leesik, ott ne rajzolhasson többet.

A Firkaland sokkal viccesebb, élvezetesebb, ötletesebb, egyszóval szórakoztatóbb játék, mint amit bárki is gondolna róla; egyszer az életben muszáj kipróbálni.

 

Kinek ajánljuk: Ha van játék, ami tényleg, de tényleg mindenkinek tetszhet, hát a Firkaland ilyen.

Hányan játszhatják: Maximum öten, de már ketten is élvezetes, sőt, bár a dobozon ez nem szerepel, ha a versengés nem hiányzik, akár egyedül is el lehet vele szórakozni.

Forrás: Index, 2017.08.01. 23:45

argep.hu