A játék menete:
1. Helyezzük a megadott módon a pályára a szörnyeket.
A szörnyeken lévő számok jelzik, hogy hány szemük és szarvuk van. Ez segít a megoldás ellenőrzésében.
A szörnyeket csak függőlegesen és vízszintesen lehet mozgatni, ahhoz, hogy az első útjukba eső szörnyön landoljanak. Ez azt jelenti, hogy a szörnyek nem mozoghatnak átlósan és nem ugorhatnak át más szörnyeket. Amint egy szörnyet megettek, az áldozat része lesz az új, nagyobb szörnynek, amit nem lehet kisebb egységekre bontani. A szörny magassága vagy a többiektől lévő távolsága nem számít. Bármelyik szörny megeheti a másikat, egészen addig, amíg a támadó tökéletesen illik a prédájára és az elfogyasztandó szörny az első a sorban.
3. Amikor már csak egy hatalmas szörnyünk maradt, akkor megtaláltuk a megoldást. A feladatkönyv végén találunk segítséget, ha elakadnánk.
A megoldásban jelölt számok nem a lépések számát jelölik, hanem a mozgatni való szörny szemeinek és szarvainak számára utalnak. Ha ez a szörny más szörnyeken van, akkor az egész kupacot mozgatni kell. A nyíl az irányt mutatja, amerre a szörnyet mozgatni kell. A szörny mozgása mindig a sorban első szörnyön kell végződjön.
A játék tartalma:
- 48 feladványt és a megoldásokat tartalmazó feladványos füzet
- 12 színes szörnyfigura
- 1 játéktábla
- praktikus, a táblával záródó tárolódoboz
Amit fejleszt:
- logikai következtetést
- stratégiai előtervezést
- képfelismerést és térlátást
- problémamegoldó képességet
- kombinációs készséget
- koncentrációt